söndag 5 april 2015

Pierre Robert Sport-bh

Ah!
Är precis hemkommen från gymmet. 
Har tränat själv på Flex, Tullinge. Litet men helt ok.

Nu hade jag dessutom på mig min Pierre Robert sport-bh som jag hämtade ut på posten här om dagen och jag kan bara skriva gott om den, Den satt som en smäck. Inga skavande sömmar och fast jag svettades en del så känns inte den nå blöt. Jag har växt ur mina nuvarande sport-bh:ar, så det var en fröjd att få en ny och som dessutom var otroligt skön! Inga kliande märken under överarmen heller, jättehärligt! Sarah ska få sin sport-bh på Tisdag när vi ska ses på gymmet och då får hon återberätta va hon tycker om den! Är det någon som är intresserad av Pierre Roberts sport-bh så kan jag ge er 30% rabatt när ni köper sportkläder hos Pierre Robert. Skriv då kommentar under detta inlägg!





1 kommentar:

Unknown sa...

Kan också behöva en ny. Planen är gymet imorgon efter frukost när de andra hänger med Lollo o Bernie :)